Elke vrouw weet dat de keuze tussen drie soorten roze en vijf soorten rode lippenstift niet altijd een eenvoudige is. L’Oreal Paris heeft hier iets op gevonden: de app 'Makeup Genius'.
Jaarlijks komt de Customer Acquisition Barometer uit. Een onderzoek van de Britse branche-organisatie DMA naar het sentiment onder marketeers en consumenten over (de inzet van) acquisitiekanalen, zowel offline als online.…RE:AD MORE
Van above the line naar directe communicatie met de eindgebruiker. Dat is iets wat steeds meer marketeers uit de FMCG-industrie de afgelopen periode hebben bewerkstelligd. Een volgende stap is het…RE:AD MORE
Denk een minuut aan jouw beste en meest loyale klanten... ……En neem nu een minuut om te denken aan de klanten die jouw mobiele app hebben gedownload. Grote kans dat…RE:AD MORE
Retailers gaan de komende twee jaar op grote schaal hun marketing toespitsen op de smartphone van de consument. Hunkemöller heeft daar met de introductie van haar loyalty-app het startschot voor…RE:AD MORE
Een verlengd happy hour? De Deense bierbrouwer Carlsberg maakt het mogelijk. In ruil voor een post op Instagram, van jou en je vrienden in de kroeg, kunnen kroegbezoekers langer genieten…RE:AD MORE
Starbucks registreert wekelijks ruim vijf miljoen mobiele betalingen behulp van de eigen app. Daarmee laat het andere retailers ver achter zich. Ruim 11% van alle transacties vindt inmiddels via een…RE:AD MORE
Binnen vier jaar verloopt de helft van alle e-commerce via mobiele devices, dat is althans de verwachting die zakenbank Goldman Sachs heeft uitgesproken naar aanleiding van een eigen onderzoek. In…RE:AD MORE